Запалена фенка на ЦСКА ще движи маркетинга на вечния съперник „Левски“ – това, което от няколко дни се върти в публичното пространство, бе безспорно доказано благодарение на снимки, които „Монитор“ успя да намери.
Става въпрос за популярната допреди няколко години в червените среди Десислава Захариева, която понастоящем е маркетинг експерт на Palms Bet. Именно букмейкърската компания в понеделник официално подписа с „Левски“ спонсорски договор, по силата на който поема изцяло маркетинга и рекламата на футболния клуб за следващите 5 години, по думите на собственика Наско Сираков.
Само няколко часа по-късно обаче тарторът на „сините“ ултраси Любомир Костадинов алармира с пост във фейсбук, че Захариева, която на практика ще дърпа конците по това направление в клуба, е фенка на ЦСКА.
„Привърженици на Левски не може и не трябва да работят в мърчъндайза и маркетинга на клуба, но не е проблем фенове на ЦСКА да ги управляват?“, скочи Костадинов.
Най-лесно доказателство за думите му може да се открие в публичния факт, че преди няколко години Захариева бе пресаташе на новосъздадения тогава клуб ЦСКА 1948, който обаче не бе припознат от червена България като наследник на ЦСКА.
Нещо повече – преди разцеплението в редиците на „армейците“ пък тя е била сред постоянното присъствие в Сектор „Г“ и заедно с партньора й са били членове на популярната тогава, но вече несъществуваща ултрас фракция „Офанзива“.
Самата Захариева също така не пропуска публично да демонстрира любовта си към ЦСКА с публикации и множество снимки, в това число и на фенски татуировки по тялото си.