Две от най-колоритните участнички в „Ергена“ фенки на бранда на Венета Шкодрова

0

Две от най-колоритните участнички в първия сезон на „Ергена“ са луди по авторската марка на пловдивчанката Венета Шкодрова. Става въпрос за финалистката Дениз Хайрула и духовитата и забавна Венета Костова. И двете стоплиха сърцата на зрителите и се превърнаха в едни от най-запомнящите си персонажи в риалити шоуто благодарение на естествената си красота, елегантност и стил.

Затова и не е случайно, че като видни инфлуенсърки в Инстаграм, двете красавици са фенки именно на 27-годишната дизайнерка от Пловдив. За кратко време тя успя да създаде и наложи своя собствен бранд Venetta Fashion House не само благодарение на ударната реклама, но най-вече заради качеството и индивидуалния почерк.

Както Венета, така и Дениз предпочитат авторските дрехи пред конфекцията, а марката на младата дизайнерка пробива именно със своята уникалност. Създателката на Венета фешън държи най-вече на женствеността, която подчертава във всеки свой модел, но по един много нестандартен начин.

А двете моми от „Ергенът“ са само част от редицата инфлуенсъри, модели и представители на шоубизнеса, които предпочитат марката Venetta Fashion House. Сред тях ще изброим Николета Лозанова, която никога не прави компромис с качеството, близначките от Тик-ток Рени и Сузи, които популяризират само отбрани модели, певицата Диона и много други.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече