Гришо си развял пакета за $2,7 млн.

0

Спонсор снима тенисиста в Хасково, за да му вдига акциите

Вманиачените фенки на Григор Димитров още въздишат възбудено, след като наскоро плейбоят на световния тенис се снима само по гащи за реклама на един от своите спонсори. Григор се нащрака полугол в реклама за най-новата колекция бельо на популярната в тениса марка „Лакост”. „Уикенд” разбра, че Гришо е склонил да си развява пакета срещу 2,7 млн. долара.

Толкова възлиза цялата сума по рекламния договор на хасковлията. Нашият подписа миналата есен за три години с френската марка, носеща името на легендарния тенисист Рене Лакост. Това прави по 900 000 долара годишно в сметката на тенисиста.
За да си заработи парите, наскоро Гришо се разпищоли само по долни гащи. Отделно в социалната мрежа си публикува няколко снимки от фотосесията. Очаквано сред женската част никой не обърна внимание чии гащи рекламира Григор, за сметка очертания му пакет и плочките, по които припадат от девойки до лачени каки.
Говори се, че майка му Мария се червила доста в Хасково заради разголените снимки, които започнаха още от времето, когато имаше връзка с влашката сексбомба Мадалина Геня. Въпреки всичко мама Гришовица ги приемала в името на семейното богатство.
След като отмина пушилката около мъжкото достойнство на Григор, миналата седмица екип на „Лакост” дойде на крака при тенисиста в родния му град Хасково. Спонсорите му заснеха мястото, откъдето той е тръгнал за тениса с идеята още повече да го популяризират пред света. Работата е там, че Гришо се явява трета цигулка като лице на „Лакост”. Номер 1 е сърбинът Новак Джокович, който получава по 10 милиона годишно от френската марка, а след него се нарежда руснакът Даниил Медведев.
Гришо е много далеч от тях като приходи, но ако продължава с добрата си форма и се задържи в топ 10, сумата по договора ще набъбне до 4 млн. долара.
Преди да стане лице на „Лакост”, Гришо скъса с друг спортен гигант „Найк” след близо десетилетие партньорство, от което намаза милиони долари. Според източници на „Уикенд” причината била в резкия спад на приходите, които варирали според постиженията и мястото на тенисиста в световната ранглиста. Преди силните изяви през последните месеци, хасковлията го беше закъсал здраво на корта и се застоя доста време извън топ 20. Отделно нямаше спечелен трофей от 2017 г., преди в началото на януари да победи в Бризбън, Австралия. Затова спонсорът рязко му намалил кранчето. Гришо обаче решил да им направи сечено, като облича стари модели от предоставената му екипировка. Така през 2023 г. след няколко месеца взаимно лазене по нервите, двете страни се разделиха, а Григор бързо си намери новия спонсор, който да му пълни джоба.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече